Olen ystävieni kanssa pitänyt useamman vuoden Facebookissa suljettua Triget -nimistä vertaistukiryhmää kolmoishermosärkyä sairastaville. Aluksi meitä oli kourallinen ja ryhmä oli enemmän keino pitää yhteyttä ystäviin. Ryhmä on ajan saatossa muotoutunut jäsentensä näköiseksi, mutta oma syyni ryhmän vetämiseen on säilynyt samana. Haluan kuulla, miten kavereillani menee, miten he pärjäävät, höpötellä heidän … Jatka artikkelin Miksi kysely kolmoishermosärystä? lukemista