Elä mää – TN Finland


Elä mää

Noinhan sitä täälläpäin Suomea sanotaan, kun halutaan, että toinen ei lähde tai ainakin pysäyttää kulkunsa. Niin, kirjakielen mukaan elä mää on älä mene. Sitä voi toivoa vaikeissa tilanteissa ollessaan vaikkapa lähimmäisiltään, entiseltä työkaveriltaan tai entisiltä harrastusystäviltään. Pahimmillaan käy niin, että esimerkiksi vakavankin sairauden iskiessä kaikki menevät vähitellen pois. Valuvat pikkuhiljaa … Jatka artikkelin Elä mää lukemista

Kopioi ja liitä tämä koodi WordPress-sivustollesi luodaksesi upotteen

Kopioi ja liitä tämä koodi sivustollesi luodaksesi upotteen

TN Finland

0 kommenttia

Scroll to Top