Sanakirja sanoo, että vertaistuki on järjestelmällistä tukitoimintaa kahden ihmisen välillä tai ryhmässä. Minä sanon, että vertaistuki on sitä, kun kuuntelee ystävää, toista ihmistä, ja kuulee mitä hän sanoo. Sen arvokkaampaa et voi antaa toiselle kuin omaa aikaasi, olla hänelle ystävä, olkapää ja tarvittaessa selkäranka. Kun toinen tarvitsee apua päästäkseen sieltä … Jatka artikkelin Asiaa ja ajatuksia vertaistuesta lukemista