Elämäni sisätiloissa – TN Finland


Elämäni sisätiloissa

Talvi on ihana vuodenaika. Lumi narskuu kenkien alla, aurinko hohtaa valkean lumipeitteen päältä ja tähdet loistavat öisin uskomattoman kirkkaina tummalta taivaalta. Muistinko oikein? Sairastan kolmoishermosärkyä eli trigeminus neuralgiaa, kavereiden kesken trigeä. Kasvojeni kipeä puoli tuntee asiat väärin, joten mm kylmän, viiman ja hennon puhalluksenkin tunnen hermosärkynä. Jotta en päädy sairaalan … Jatka artikkelin Elämäni sisätiloissa lukemista

Kopioi ja liitä tämä koodi WordPress-sivustollesi luodaksesi upotteen

Kopioi ja liitä tämä koodi sivustollesi luodaksesi upotteen

TN Finland

2 kommenttia

Scroll to Top